Featured Posts

Tuesday, January 11, 2011

katak

DR. SHUAIDA !

yea. hari ny aku menjadi doktor haiwan. 
binatang yang aku bedah ari niy adalah : katak !
katak merupakan salah seekor haiwan yang palng aku takuti dan paling menggelikan.
memang mengigau laa klaw pandang binatang itu lama2. 
huhu~

tetepi, demi nak belajar bedah, aku redah jea laa. tadi, untuk pertama kali laa jgak aku pegang katak.
tp, dgn glove ar. ta mungkin dgn tngn. memang pengasan laa kalaw pegang dgn tngn. haha.
lepas da bwk katak tu kat meja, menggigil laa jgak tngn sbb geli dan takut.
group aku ade 4 orang jea. aneesa, aku, virosh dan iwan.
lelaki, blagak cool jea laa. yang pompan, ade laa gedix nyer cket. *termasuk laa aku. geli sane, geli sini. biase laa, pompan~

dalam pade geli-geli, takut-takut. 2 ekor katak kiteorang bedah taw !
HEBAT ?
yea, memang hebat ! haha.
walaupun pompan yang mule nyer geli-geli, pompan jugak laa yang start bedah dlu. 
*aku dan nisa. yang laki, pandang jea. *virosh dan iwan.
kiteorang telah dibantu oleh eryyna dan abagail. *nasib baik laa ade orang tlg. huhu
best laa. aku pgg gunting. nisa pegang cangkuk.
best laa jgak bedah katak td.
katak kedue, lelaki yang bedah. *virosh jea.
virosh bedah, punye laa ganas. takut kiteorang tngok. bukan takut ape. takut katak tu mati jea.
*orang na tngok jntung dye.

tapi, dalam pade ganas-gansa virosh, kiteeorang berjaya mengeluarkan jantung katak tu dgn jaya nyer. lepas, kuarkan, jantung tu still berdegup. syok giler ar mse tu.
mcm berjaya dlm pembedahan jea rase.
lepas da kuar an jantung, ape lagi. kieorang un main laa ngn sume organ dlm bdn katak uh.
sume kiteorang potong. mcm2 jumpa.
seronok gile laa bedah td. rase mcm na buat lagi. tapi, aku brani ke na buat lgi. huhu.
pape pun. hari niy, sangat best !
hee~

0 comments:

Post a Comment