Featured Posts

Monday, February 7, 2011

apologize

to : fateha syahira zolkeplay.
MAAFKAN SAYA!
heee~
post kali niy, ditujukan khas buat kakak senior saya yang mungkin agak tengah HOT dengan saya sekarang. hahahaa.


em, sori laa kene kene kan akq dgn 'that guy'. huhu. saya taw akq ta msty ta ske kan.
emmm, sori keyh. insha allah ta buat lagi. hee~ harap lepas niy akq biase biase jea laa dgn 
'that guy'
 bukan ape. kawan kawan jea. dye pun faham. *kut. 
actually, bukan ape. da lme sngt laa. kcian dye. dye pun mcm caring gler dgn akq. so, rase mcm 
"em, kaq teha niy ta minat ke dgn 'that guy' niy. nmpk mcm ok."
*firasat saya laa.
dye na sngt berkawan rapat dengan akq. tpi, akq niy garang. bak kate cikgu zul td, 
pompan garang, ditakuti lelaki. huhu. *ta laa garang. em, can't say using words. cehhh.
haaa~
tapi, akq tetap laa dgn pendirian akq tuh. jgn jatuhkan ego pade lalaki.
*buat mse sekarang laa. jike perlu jea mse hadapan.
hihi


p/s : akq jgn laa malas malas dgn dye. saya faham perasaan akq. ceehhh, ayat ta menahan. dye       berasa sedih taw. *cehh. 

hahahahaha.
ily !

2 comments:

just call me faa said...

hahaha...sue akk xksah la...haha...xde bnde yg perlu di maaf kn or minta maaf...ak don't mind la...die akn selamanya my fren...don't worry..td akk jd drama-queen la...hahaha....
ily 2...

all da things i said said...

haha. ok2. thanks !

Post a Comment