Featured Posts

Thursday, February 10, 2011

chess

selasa. 8.1.2011



hari niy, aku masuk pertandingan chess buat pertama kali nyer !
agak nervous laa jgak. almaklum laa, first time. tapi kan, best jgak coz first lawan, aku menang. 
yeah !
*huhu.
happy giler. kuar jea, senyum senyum. aku laa orang last keluar dri dewan tuu.
malu jea. nasib baik menang. klaw klah, lagi laa malu. main lame, tapi, kalah.
*suare sumbang yang bakal berkata.
sekeluar jea aku, satu suare sumbang berkate :
"wahh, lame ek shuaida main kali niy"
tapi, aku ta kesah pun. sebab, aku menang. *dye ta pun. wekk !
haha~

tapi kan, sume macam te percaye jea. aku mng. huhu sedey laa jgak.
tape laa, aku taw. aku mmg lemah bab chess niy.
"hey, at least aku dapat 2 mata taw !"
*monolog dalaman aku. 
hehe~


yea, aku menang due kali jea. yang lagi empat, kalah. huhu. 
sume kne makan free free jea. ta smpai bpe minute, queen, bishop, knight abis dikene makan.
gabra sngt kut. huhu. tape laa. da lepas. huhu
2 kali menang pun aku da cukup bersyukur da. dri ta menang langsung. buat malu jea.
lagi pun, ini first time. kan? haha

dalam game hari tu, salah seorang dri kami dapat msok peringkat daerah. hebat kan ?
tapi, sorang jea. yang lain, dapat 2, 3 mata. huhu.
ouhh, tahniah kaq haida !


1 comments:

Nurul Syahirah Mohamed Sharif said...

Hee . Congrates dekk sbb meng 2 kali wlaupun baru fst time men :D Men kamne jea ?

Ucap thniah juga pde haida yaa . *Gud luck fer next game !

Post a Comment