Featured Posts

Monday, January 31, 2011

busu~

ketumbuhan!
petang tadi, pakbusu from dri singapore, col. bawak berita yang sangat mengejutkan kiteorang.
dye ckap busu tenat. tadi oprate. mule ingat an bisul. rupe nyer, ketumbuhan.
da sebesar calendar da. terkejut gile laa dgar. patut laa nekbusu nampak gemuk. rupe nyer ketumbuhan tu yang buat dye gemuk.
pakbusu siap cakap :
"klaw ade deangar berita ape ape, harap korunx sume ta terkejut laa"
cuak gile mak aku. sampai da ta taw na buat ae lagi daa.
start laa jad reporter tambahan lagi. em, aku cool jea. relax jea men facebook tadi.
bukan ape, kang ckp cket, kne marah. malas laa asyik kne marah jea. lebh baik diam.
hal orang tua.

dengar dengar tadi, mak aku na pegi singapore. esok na buat pasport.
aku na ikot, ta bgi. tinggal laa kami 3 beranak.
huhu.
ayah lak, asyik outstation jea. adeq, dengan kehidupan dye laa.
aku jea terkontang kanting ta taw na buat ape. asyik laa tngok bku jea. huhu. *statment poyo belaka.

mak , na ikot !!!!

em, tadi doktor kate, busu aku strong. maybe bole sembuh kut. aku dapat berdoa jea laa untuk dye. harap dapat jumpe dye lagi.



em, dugaan dugaan. yang paling terase, umie aku laa. semalam suami. ary niy, ade plak tenat.
em, sabar eyh umie. allah na ujin umie tuu.


2 comments:

hyeda_saiy_story said...

semoga busu su cpt smbuh..=)

all da things i said said...

ok. thanks.

Post a Comment